Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Κι εγώ ζω στον κόσμο τον δικό μου...

Και ενώ εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος βρίσκεται στις πλατείες της χώρας και δηλώνει την αγανάκτησή του για τα μέτρα, που καθε τρεις μήνες που το κράτος πρέπει να πάρει την δόση του δανείου γίνονται ακόμα και σκληρότερα, η κυβέρνηση και γενικότερα το πολιτικό σύστημα ζει στον κόσμο του..

Αυτό που με κάνει να το λέω δεν είναι το αρκετά προφανές ότι πάμε κατά διαόλου, αλλά τα απίστευτα αντανακλαστικά που έκαναν την κυβέρνηση να εμπνευστεί το παρακάτω βίντεο..



Το κυβερνητικό βίντεο "20 μήνες αγώνας" by fon1972

Πρέπει να ομολογήσω ότι από εικαστικής πλευράς είναι του γούστου μου.. Από μουσικής απόψεως μου αρέσει, επίσης είναι μοναδικό το στοιχείο ότι παραμένει στον στόχο του και προσπαθεί να στον μεταδώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.. Φυσικά και ο στόχος είναι η ειρωνεία όπου από το "μαζί τα φάγαμε" τώρα έχουμε το "Αλλάζουμε την Ελλάδα μαζί"


Βρε δε μου πάτε στον κύριο εκείνο με το κόκκινο πρόσωπο και τα κερατάκια στο κεφάλι..






ΥΓ: Χιούμορ τελικά εκτός από τους κυβερνώντες έχει και ο κυβερνοχώρος, αφού ψάχνοντας για φωτογραφία του κειμένου έβαλα την φράση που βλέπεις ("αλλού γι αλλού") και δες μόνος σου το αποτέλεσμα της αναζήτησης..