Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Σόδα εγώ δεν πληρώνω...

7 μέρες τώρα οι "ξένοι" (εντός και εκτός χώρας) διαπίστωσαν ότι οι Έλληνες δεν κοιμόντουσαν αλλά μάλλον έδιναν πίστωση χρόνου στους υπαίτιους της κατάστασης αυτής.. Την ώρα αυτή που γράφω άρχισαν να εντείνουν την πίεση τους στο πρόσωπο αυτού που αποκαλείται πολιτικό σύστημα..


Όλο και περισσότερος κόσμος αντιδρά με αυτόν τον τρόπο που τόσο καιρό δεν γνωρίζαμε ότι μπορεί να υπάρξει, τουλάχιστον στην Ελλάδα.. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακόμα κατέβει, πράγμα το οποίο αισθάνομαι και δικό μου χρέος, ίσως το μόνο που νιώθω υποχρεωμένος ότι πρέπει να ξεπληρώσω.. Αφού για κάτι άλλο δεν έχω ευθύνη ούτε εγώ ούτε η γενιά μου.. Μια και το θυμήθηκα, όπως είχα γράψει και το Δεκέμβρη:


Τα "φάγατε μαζί", εμένα δεν με καλέσατε και τώρα μου ζητάτε να σας πληρώσω τη σόδα...