Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Εθνικό... "μέγεθος"

Καλησπέρα, καλησπέρα.. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες, εορτάζουσες.. Έκτος βέβαια από την Χριστιανική εορτή σήμερα είναι και η 190η Επέτειος από την Επανάσταση του 1821. Ομολογουμένως σπουδαία μέρα ιστορικά τουλάχιστον.. Γιατί για το μέλλον, από εδώ και πέρα, δεν ξέρω κατά πόσο σπουδαία μπορεί να κριθεί η μέρα αυτή και γενικά όλες οι μέρες του τρέχοντος έτους..

Πάλι απαισιοδοξώ.. Έχεις δίκιο δεν θα έπρεπε.. Θα παρακάμψω λοιπόν, ότι σε παγκόσμιο επίπεδο έχουμε πόλεμο, εξεγέρσεις λαών, πυρηνικό ατύχημα, οικονομική κρίση και άλλα "καλούδια"...

Αφού παρέκαμψα όλα αυτά ας διαβάσω μια έρευνα μήπως αλλάξω διάθεση..

Διαβάζω λοιπόν ότι το μέγεθος του ανδρικού μορίου έγινε αντικείμενο έρευνας σε παγκόσμιο επίπεδο.. Φυσικά και θα εμπιστευτώ αυτήν την έρευνα όπως και κάθε έρευνα που βρίσκεται στο διαδίκτυο αφού είμαι σίγουρος ότι αποτελούν προϊόντα επιστημονικής μελέτης (καλά εντάξει υπερβάλω λίγο εδώ).. Όπως και εσύ πιθανόν να διάβασες από το link, ότι οι Έλληνες δεν έχουμε τα προσόντα ...................... Που πάμε με 14,73 εκατοστά;;;;;;;;;;;;;; Όταν οι λίγο ή πολύ πιο έγχρωμοι λαοί από εμάς αγγίζουν τα 18 εκατοστά μέσο όρο;;;

Γαμώτο.. και είπα να διαβάσω μια έρευνα μήπως και φτιάξει η διάθεση μου.. Δεν πειράζει όμως αφού δεν κατάφερα να αποκτήσω κέφι τουλάχιστον είμαι ευχαριστημένος διότι συνειδητοποίησα και επιτέλους συμφιλιώθηκα με τις πράξεις των συμπολιτών μου - Ελλήνων κατά μανά κατά κύρη - που σήμερα αυτή την σπουδαία μέρα για το έθνος μας, απέδειξαν ότι οι αγώνες των προγόνων μας δεν πήγαν χαμένοι, και κυνήγησαν τους εχθρούς οι οποίοι βάση πιστοποιημένων ερευνών έχουν μεγαλύτερα προσόντα.. Και καλά έκαναν, ήρθαν εδώ να μας πάρουν τις δουλειές (εμπόριο εθνικού συμβόλου) μετά και από αυτήν την έρευνα να μας πάρουν και τις γυναίκες;;;;; ΕΛΕΟΣ... Μπράβο στους πατριώτες...

Τελικά τώρα στο τέλος του κειμένου απέκτησα ευχάριστη διάθεση αφού το συμπέρασμα του παραπάνω συλλογισμού με οδηγεί στο να έχω κατανοήσει και τους λόγους των ενεργειών συγκεκριμένων ομάδων και διαπιστώνω ότι λειτουργούν και υπέρ του δικού μου συμφέροντος.. Τώρα πια που θα φύγουν "αυτοί" θα μπορώ και εγώ να βρω την γυναίκα της ζωής μου..




Ας σοβαρευτούμε λίγο, λέω εγώ και ας κυνηγήσουμε με κλωτσιές τους κακούς μας εαυτούς και ίσως και κάποιους άλλους.. Άλλωστε άλλοι τους επέτρεψαν να έρθουν και αυτοί καλά έκαναν (σε ένα βαθμό) αφού εκεί που ήταν έπεφταν βόμβες και όχι κλωτσιές.. 


πηγές Νews247Κathimerini
photo atheofobos (Πρίαπος)