Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Άκου - Διάβασε - Απόλαυσε


Πάει καιρός, πάνε κι έρχονται τα γεγονότα, μέσα μας, γύρω μας, δίπλα μας.. Κάμποσους μήνες τώρα συμβαίνουν διάφορα αξιοπρόσεκτα κι όλο σκεφτόμουν να σχολιάσω αποτυπώνοντας τις σκέψεις μου σε αυτό εδώ το δυαδικό σύστημα..

Τίποτα όμως δεν ήταν πιο παρακινητικό από τα κακά και άθλια, που όλη μέρα ζούμε, ακούμε από αυτό που τώρα νιώθω και απολαμβάνω..

Μετά από μια ακόμη δύσκολη μέρα, σε ένα κβαντομηχανικό κόσμο, επέστρεψα σπίτι και αφού έφαγα, σπιτικό και νόστιμο φαγητό που μου θύμισε Κρήτη άραξα στο κρεβάτι. Χαζεύοντας τα νέα που μόνο νέα δεν είναι πια, θυμήθηκα ότι σήμερα πήρα στα χέρια μου το νέο cd των Locomondo "Οδύσσεια". Έτσι το έβαλα στον υπολογιστή έβαλα και τα ακουστικά μου, δυνάμωσα την ένταση και συνέχισα να χαζεύω. 

Σταμάτησα.. κι αυτό γιατί διαπίστωσα ότι είχα χαλαρώσει εκτός από σωματικά και εγκεφαλικά.. Αυτό που άκουγα γέμιζε το μυαλό μου με εικόνες και με ταξίδευε.. Παρ όλη την ένταση, τις σκέψεις για τις υποχρεώσεις για τα προβλήματα, για κάποιες στιγμές έμεινα μόνος με τη μουσική στα αυτιά μου. Έμεινα μόνος γιατί άδειασα από όλα ηρέμησα.. 

Εκεί λοιπόν διαπίστωσα ότι κάτι τόσο απλό, όπως το να μείνουμε λίγο ήρεμοι με τη βοήθεια παραγόντων που μας ευχαριστούν, είναι τόσο σημαντικό, τόσο αναζωογονητικό αλλά και κάτι που σημασία δεν του δίνουμε, κυνηγώντας τα προβλήματα, τις σκέψεις μας για το αύριο και άλλα πολλά που τρέχουν στο κεφάλι - όπως τα αυτοκίνητα στην Εθνική οδό το βράδυ, γρήγορα και χωρίς νόημα.

Δεν με ενδιαφέρει αν κάτι από αυτά που είπα το κατάλαβες ή σου άρεσε ή σε άγγιξε ή το χεις νιώσει.. Αυτό που όμως θέλω να σου πω γκαζωμένε φίλε μου Έλληνα με τα τόσα προβλήματα και τα άλλα τόσα που ακόμα δεν σου ήρθαν ακόμα, είναι μια φιλική συμβουλή:

Βάλε στα αυτιά σου την αγαπημένη σου μουσική που σου θυμίζει πράγματα και εικόνες, δυνάμωσε την, βάλε τα πόδια ψηλά και ηρέμησε για ένα μόνο τραγούδι.. 
Την επόμενη φορά που θα σου έρθει στο στόμα η λέξη μαλ@κας κοιτώντας τον απέναντι οδηγό να περνάει το STOP σκέψου αυτά τα πέντε λεπτά που ήσουν ήρεμος.. 

Όλα τα άλλα θα απολαύσουμε όλοι μαζί!!!!!