Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Θ' αργήσει ο πελαργός....

Ένα ήσυχο απόγευμα μετά από την δουλειά, επέστρεψα σπίτι έφαγα και μετά ξάπλωσα στον καναπέ και άνοιξα το κουτί υπνωτισμού..

Έφτασε η ώρα οχτώ και άρχισαν να πέφτουν τα σήματα έναρξης των δελτίων ενημέρωσης(;;).. Στα πρώτα δευτερόλεπτα άρχισα να ψυχοπλακώνομαι οπότε άλλαξα κανάλι και έβαλα το δελτίο(;;) του Star.. 

Πίσω μου ακούω μια φωνή να μου λέει,
- "Εεεε, τι κάνεις;; Άσε να δούμε ειδήσεις.." 

Ήταν ο πατέρας μου.. Εκείνη την ώρα η είδηση που έπαιζε, ήταν τα γεννητούρια μιας επώνυμης(;;) Ελληνίδας.. Οπότε γυρίζω και του απαντώ με πολύ φυσικό τρόπο, 
- "Τι ακριβώς θέλεις να ακούσεις από τα άλλα δελτία(;;), δεν έχεις βαρεθεί να ακούς πόσο σκ@τ@ τα έχουν κάνει και να ψυχοπλακωνόμαστε;; Δες εδώ χαρούμενες ειδήσεις και γεννητούρια, άσχετα αν δεν μας αφορούν.."
Για μια στιγμή ένιωσα ότι ήταν ωραία απάντηση.. Δυστυχώς ήταν μια στιγμή, καθώς η αφοπλιστική απάντηση ήταν,
- "Εσύ να τα βλέπεις αυτά, ο κόσμος κάνει παιδιά και εσύ τι κάνεις;;;"

Από εκεί και πέρα έμενα για πες μου τι μου μένει να κάνω;; Απλά επιστρέφω στα "καλά"  δελτία που προσγειώνουν τις ελπίδες του πατέρα για εγγόνι, με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.. 

Επιτέλους βρήκα και ένα θετικό σ' αυτή την κατάσταση... ;-)