Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

"Εγώ πότε θα γίνω.... μάνα;;;;;"


Καλό μήνα, καλό μήνα.. (Το λέω δυο φόρες μπας και πραγματοποιηθεί η ευχή)

Μετά δυσκολιών έφτασε και ο δεύτερος Σεπτέμβρης μετά από κουτσουρεμένες ή και καθόλου διακοπές για ορισμένους.. Ένας Σεπτέμβρης που όπως λένε οι προφήτες του τόπου τούτου (δημοσιογράφοι) αναμένεται καυτός.. Στην κυριολεξία σίγουρα, αφού η θερμοκρασία έφτασε  μέχρι και 33 βαθμούς Κελσίου.. Βέβαια οι προφήτες εννοούν την μεταφορική έννοια της λέξης καυτός.. Η πραγματικότητα μάλλον τους δικαιώνει...

Ας τους αφήσω λίγο όλους αυτούς και ας ασχοληθώ με τον δικό μου Γολγοθά (εγωίσταρος)..


Εδώ και περίπου 1,5 χρόνο είπα να πάψω να ασχολούμαι με την πολιτική καθεαυτή επικαιρότητα, όχι πως είναι εύκολο, αφού το μόνο που μου προξενούσε ήταν αηδία.. Ετσι λοιπόν στράφηκα στην αθλητική επικαιρότητα (μη γελάς), έτσι απλά και μόνο για να παρακολουθώ κατι διαφορετικό από την δική μου καθημερινότητα.. Το θέμα είναι ότι προέκυψε να παρακολουθώ πολιτικό και αστυνομικό δελτίο μέσα από τα δήθεν αθλητικά δρώμενα, συλλήψεις, δωροδοκίες, στησίματα και κάθε λογής παράπτωμα του ποινικού κώδικα.. Αποφάσισα τελικά να το κόψω και αυτό γιατί μάλλον μου προκαλούσε και αυτό μεγαλύτερη αηδία..

Είπα λοιπόν να αρχίσω να βγαίνω περισσότερο από το συνηθισμένο έξω, διασκεδάζοντας με διαφορετικούς τρόπους κάθε φορά, κινούμενος πάντα στα προσωπικά μου γούστα.. Άλλοτε κόστιζε παραπάνω η έξοδος (βοήθησε και η επανένταξή μου στην αγορά εργασίας) και άλλοτε λιγότερο.. Πάντως η αλήθεια είναι ότι περνούσα καλύτερα από το να χαζεύω ειδήσεις και γεγονότα και ας κινδύνευα να θεωρηθώ ότι βρίσκομαι στον κόσμο μου..  Ε λοιπόν, δεν με άφησαν να το χαρώ ούτε αυτό γιατί από σήμερα, πολύ περισσότερο από πριν, και έξω που θα βγώ δεν θα ακούω κάτι άλλο απο πολιτικά και αυξήσεις στις τιμές μειώσεις στους μισθούς και όλα αυτά τα καλά.. Είτε λοιπόν στην δουλειά μου είμαι έιτε οπουδήποτε αλλού τα ίδια και τα ίδια.. ΒΑΡΕΘΗΚΑ...

Κύριοι, δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός άλλα έχετε καταλύσει ακόμα και την προσωπική μου ζωή.. Και εξηγούμαι... Ας πούμε ότι ήμουν στη δουλειά, μέχρι χθες έμπαινε κόσμος να ψωνίσει, έτσι λοιπόν στο δείγμα του κόσμου που έμπαινε όλο και κάποια χαριτωμένη κοπέλα ερχόταν, όλο και κάποιο φλερτ γινόταν, ανάλογα με την διάθεση, έτσι περνούσε και ευχάριστα η ώρα.. Επίσης όταν έβγαινα βόλτα συναντούσα κόσμο και κόσμος με συναντούσε κατι αντίστοιχο συνέβαινε.. 

Τώρα τι σκατά θα συμβεί που ούτε να βγούμε θα μπορούμε ούτε να δουλέψουμε;;;;; 

Εγώ πότε θα βρω γυναίκα;;; Ή καλύτερα που θα την βρω;;;; Και πες ότι την βρήκα πώς θα ζήσουμε;;; Πώς θα πάρουμε την απόφαση να κάνουμε ένα τουλάχιστον παιδί μπας και το φορολογήσεις και αυτό;;;

Τέλος το παραλήρημα, καθώς ήταν μια οπτική γωνία με δόση χιούμορ, αλλά μεταξύ σοβαρού και αστείου αδέρφια, όλα αυτά θα είναι και μάλλον έχουν αρχίσει να είναι η πραγματικότητα μας..

Υπομονή λοιπόν και αντιμετώπιση της πραγματικότητας με χιούμορ και κυρίως καλή παρέα και όλα θα γίνουν..